Currency
Language
Cosul meu

Intrebari si raspunsuri

Chei  - Întrebări Frecvente

 

Am făcut o comandă pe Chei, când o să primesc produsele?

Comenzile făcute până în ora 17:00 în timpul săptămânii (luni-vineri) sunt procesate și trimise în aceeași zi

Comenzile făcute după ora 17:00 sunt procesate și trimise ziua următoare lucrătoare.

Comenzile făcute în weekend sunt trimise în prima zi lucrătoare a săptămânii.

 

Cum aflu dacă un produs se află în stoc?

Toate produsele disponibile pe site le avem și în stocul real. 

Site-ul folosește o bază de date interactivă care este în directă legătură cu stocul și afișează informații grafice despre cantitatea de produse disponibile.

Disponibil înseamnă că produsul respective se află în stoc, Indisponibil sau Nu se află în stoc înseamnă că produsul dorit nu este disponibil momentan, urmând că stoculsă fie actualizat.

  

Am făcut comandă, la metodă de plată am bifat curierul dorit, a trecut perioadă în care trebuia să-mi ajungă produsele și încă nu au ajuns. Cum procedez?

În cazul în care coletul întârzie contactați agentul zonal de curierat la numărul de pe internet sau sunați-ne pe noi pentru a va pune în legătură cu firmă de curierat aleasă de dumneavoastră.

În contul dumneavoastră puteți găsi informațiile complete despre comandă efectuată: colet, data expedierii, curierul și numărul AWB.

 

Am primit comandă făcută pe site și am găsit un produs care se dovedește a fi defect și este în perioadă de garanție. Cum procedez mai departe cu produsul defect?

Faceți retur la produsul defect și în momentul în care îl primim o să îl testăm, dacă se dovedește a fi defect și îndeplinește condițiile impuse de politica de garanție (vezi Termeni și condiții), va contactăm pentru soluționarea problemei prin schimbare sau returnarea sumei plătite pentru produs.